Mechanical malfunction causes subway train collision: city government 시 정부 : 기계적인 고장이 지하철 열차 충돌 발생

A mechanical malfunction caused by a signal failure led to the collision of two subway trains in Seoul a day earlier that left more than 230 people injured, city officials said on Saturday. 

   A train rammed into the rear of another that had stopped at Sangwangsimni Station on Subway Line 2, the capital city’s busiest route, on Friday, leaving 238 passengers with bruises, cuts and sprains. No fatalities were reported.

   Following a preliminary investigation, Chang Jung-woo, head of Seoul Metro, which operates Line 2, said the automatic train stop (ATS) system at the station failed to work properly. The ATS, designed to keep a safe distance between trains, is supposed to activate when trains are within 200 meters of each other.

   According to Chang, the three traffic signals for the following train flashed green, green and red. The ATS didn’t activate over the first two green lights, and when the driver of the incoming train saw the final red light, he had already come too close to the stationary train, Chang said.

   The signals should have displayed yellow, red and red, which would have activated the stopping device in time to prevent the collision, Chang said.

신호 오류로 인한기계 고장 이 부상 230 개 이상의 사람들이 왼쪽 전날 서울 에있는 두 개의 지하철 의 충돌 을 주도 , 시 관계자 는 토요일에 말했다.

   기차는 타박상 , 상처 및 염좌 로 238 명의 승객을 떠나, 지하철 2 호선 , 금요일에 수도 에서 가장 바쁜 노선 에 Sangwangsimni 역에서 중단했다 가 다른 사람의 뒤쪽 에 받힌 . 별다른 피해 는 보고되지 않았다 .

   예비 조사 에 이어, 2 호선 을 운영 창 정우 , 서울 메트로 의 머리는 ,역 의 자동 열차 정지 ( ATS ) 시스템이 제대로 작동 하는 데 실패 했다. 열차 사이의 안전 거리를 유지하도록 설계ATS 는 , 기차 가 서로 200 미터 이내에 있을 때 활성화 할 예정이다 .

   장 에 따르면,다음과 같은 열차세 트래픽 신호는 , 녹색 및 적색 떠올랐다 . ATS 는 첫 번째 두 개의 녹색 조명을 통해 활성화하지 않았고, 들어오는 열차의 운전자가 마지막 붉은 빛 을 보았을 때 , 그는 이미 고정 기차 에 너무 가까이 왔습니다 , ​​장 말했다.

   신호가 충돌 을 방지하기 위해 시간 정지 장치를 활성화 한 할, 노란색, 빨간색과 빨간색 표시 해야 , 장 말했다.

 

 Chang said an investigation showed that the signals had first malfunctioned on Tuesday, when Seoul Metro had updated its signalling system on Line 2. Chang added that officials and drivers hadn’t been aware of the problems because trains hadn’t come close to one another at stations until the accident on Friday.

   The following train was traveling at 68 kilometers per hour before the driver applied an emergency brake, and it rear-ended the stationary train at 15 kilometers per hour, city officials said.

   Operations for Line 2 have fully resumed, after a small section of the line was closed for nine hours.

   In 2012, 752 million passengers rode Line 2, the most among all other lines, according to the latest data.

   The accident comes as the country is still reeling from a ferry tragedy on April 16 that has so far left 302 people dead or missing. The 6,825-ton Sewol carrying 476 people sank off South Korea’s southwest coast, sending the nation into grief and shock. A total of 174 people were rescued. (Yonhap)


장 조사 는 서울 지하철 2 호선 에 의 신호 시스템 을 업데이트 했을 때 신호가 첫 번째 화요일 을 상실 했다 기차가 서로 가까이 에 오지 않았기 때문에 . 장 을 관리 하고 드라이버가 문제를 인식 하지 않았다면 덧붙였다 것으로 나타났다 말했다 금요일에 사고 까지 방송국 에서 .

   운전자가브레이크 를 적용 하기 전에 다음 열차가 시속 68km 로 주행 하고, 이 시간 당 15km 의 고정 기차 추돌 , 시 관계자 는 말했다.

   라인의 작은 부분 9 개의 시간 동안 폐쇄 된 후 2 호선 에 대한 작업이 완전히 재개 했다.

   2012 년 752 만 명의 승객 이 최신 데이터 에 따르면, 2 호선 , 다른 모든 라인 중 가장 를 탔다.

   국가 는 여전히 지금까지 죽은 3백2명 을 왼쪽 또는 누락 했다 년 4 월 16 일 페리 비극 에서 낚시를 같이 사고가 제공됩니다. 4백76명 운반6,825 톤 Sewol 슬픔 과 충격 에 나라를 보내는 한국의 남서 해안에서 침몰했다. 1백74명 총 구출 되었다. ( 연합 뉴스 )

 

 

 

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